og gå, og gå, og gå, og gå, og gå

I troede nok rigtig at jeg allerede havde droppet jer igen, hva?

Næææh nej, så let skal I ikke have det! I kommer til at se mit spam fra nu af og for evigt!

Sidste uges indlæg er kulmineret i en fantastisk positiv feedback, både fra personer som synes at det er godt gået, men også fra personer som gerne vil være med til både at udfordre mig, men specielt også dem selv.

Det har betydet at vores lille hygge udfordring på Garmin Connect har gået fra 3 personer til nu at inkludere 7 personer.

Har du lyst til at være med i udfordringen kræver det at du har en måde du kan måle dine skridt på og at den måler kan synkronisere med Garmin Connect. Derefter smider du bare en besked og så skal jeg GERNE tilføje dig!

Det betyder jo også at jeg samtidig har fået mere udfordring, hvilket jo bare er super! Målet er som sagt 500.000 skridt i marts måned svarende til 16.129 skridt om dagen lige d. 7.3.17 lå mit gennemsnit på 17.665 skridt pr. dag (se billede ovenover), så konklusionen må være at jeg er godt med.

Men det skal ikke skræmme dig for at deltage også! Alle er velkomne til at deltage i udfordringen, lige meget hvilket niveau du ligger på.

Ud over det skal vi jo også udfordres lidt mere i marts måned. Det betyder blandt andet følgende:

  • Sundere madplan
    De sidste måneder har vi plukket fra Arlas madplan med opskrifter, men vi kan gøre det endnu bedre. Min personlige plan er en fast vegetar dag HVER uge! Samt generelt sundere opskrifter.
  • Ingen sodavand!
    Jeg har den første uge i marts ødelagt alt fremdrift jeg har klaret grundet en ferie med tilhørende sodavand, snask og masser af mad. Det skulle vi gerne vende til noget lidt bedre.
    Så fra i dag betyder det at alt sodavand i resten af marts er bandlyst! (Hvilket godt kan være meget svært når man er en smule afhængig af skidtet).
  • Mere træning
    Nu er det et par måneder siden at jeg startede mine gåture, så nu er det på tide at skulle øge indsatsen en lille smule.
    I første omgang består forøgelsen af at vi starter med at løbe på nogen af de daglige ture. Jeg kan som udgangspunkt ikke løbe hele strækningen, da jeg ikke vil kunne bevæge mig den næste uge hvis jeg starter sådan ud. Til gengæld starter jeg stille og roligt op med korte strækninger.

Det går altså stille og roligt i den rigtige retning med den sundere livsstil.! Nu må vi se hvad vægten siger næste gang jeg tør hoppe op på den.


Skriv et svar